سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0401H2
نوشته شده توسط : پریسا صیدی

سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0401H2

سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0401H2 تولید شده در نسل دوم از سوئیچ های PoE کمپانی کی دی تی میباشد. نسل دوم يا همان H2 در واقع بر اساس معماري تراشه هاي پايه تجهيزات شبكه ساخته شده است و تمام پورت هاي اين نسل شامل Uplink ها و PoE ها از سرعت 100 مگابيت برثانيه را نیز پشتيباني ميكند. اين سوئیچ شبکه دارای 4 پورت PoE با سرعت 100 مگابيت بر ثانیه است كه هر پورت آن 30 وات توان خروجي كنترل شده با قابليت محافظت در برابر اضافه بار و اتصال كوتاه را دارد که صد در صد توان خروجی استاندارد IEEE802.3at را پوشش ميدهد و کاربران به راحتی میتوانند در مجموعه به استفاده از انواع مرکز و تلفن ویپ و دیگر تجهیزات شبکه استفاده نمایند.

سوییچ شبکه کی دی تی مدل KP-0401H2 دارای فناوری طراحی و ساخت اوليه میباشد و در طراحي آن از پردازشگر هاي Realtek تايوان استفاده شده و پورت هاي شبكه در اين سوييچ با روكشي از طلا به ضخامت 3 ميكرون پوشيده شده که در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم ميباشد. سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0401H2 با وجود پاور بيروني 90 وات داراي سيستم محافظت در برابر گرماي بيش از حد، اتصال كوتاه و افزايش ولتاژ ناگهاني با استفاده از تكنولوژي Forward تغذيه ميگردد كه بالاترين كيفيت ممكنه را داشته و با كمترين حرارت توليدي در حد 55 درجه سانتيگراد در سانترال ویپ فعاليت ميكند.

جهت خرید محصول و مشاهده ی ادامه ی توضیحات روی سوئیچ شبکه کی دی تی مدل KP-0401H2 کلیک نمایید.





:: برچسب‌ها: تلفن ویپ, تلفن تحت شبکه, تلفن سانترال, آی پی فون دست دوم, میکروتیک هپ لایت, گیت وی ویپ,هدست ویپ, یالینک, سانترال ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: